2011. január 1., szombat

Napoznak?

Elkezdődött az új év. Tavaly, 31-én még bőgtem is, ma pedig egy 5x10 cm kék folt és duzzanat emlékeztet arra, hogy mi is volt az utolsó csepp.
Mellesleg, ha már itt tartunk az új évnél, akkor nem tagadom, tettem pár fogadalmat. Például azt, hogy sportolni fogok - a floorball mellett is. Amúgy sem vagyok benne nagy tehetség xDD. Nem fogyni akarok, csak levezetni a fölös energiát, fegyelmet tanulni. Akarok építeni valamit, vagy ültetni egy fát a kertünkben, amit csak én fogok gondozni. Új zenei stílusokat szeretnék megismerni, és talán majd megtanulom az alapokat a gitározásnál. Szeretném visszaszerezni a barátaimat. Tudom, pár örökre elveszett, de még bízok benne, hogy ketten még nem. Talán ők ketten még bírnak egy kicsit. Az egyikük 8 évig volt az osztálytársam, másikuk 1 évig. És csak az én hibám, hogy így alakult. De ennek változnia kell. Megtanulok majd kötni, varrógéppel varrni, és végre meg fogom jegyezni, hogy a válik szót hány l-lel írják. Végre el fogom hinni, hogy Cuki szeret, és mostantól nem fogok hazudni - illetve megpróbálok. Ki fogom javítani azt a fizika 1-st, és türelemmel fogom kezelni a dolgokat.
Jelenleg ennyi, és szeretnék még emellett kedveskedni valamivel. Persze ti is megtalálhatjátok a NASA honlapján, de most hagyj ajánljam én. (:

Mellesleg Áki két teknőse itt van mellettem az üvegbörtönükben. Világít rájuk egy lámpa. Vajon ők ezt úgy érzékelik, mintha ez lenne a Nap?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése