2010. december 28., kedd

Hajsza

Nincs időm írni. Hajszán vagyok. A szobámban. Egy madárra. Kezemben a fényképező. Előttem az ablaküveg, mégelőtte a madáretető.

Szóval madárhajszán vagyok. Már reggel óta. Akkor vettem észre, hogy bizony-bizony ezek a kis tollas jószágok rákaptak a madáreleségre. Nem sajnálom - higgyétek el. (: Szóval fogtam a fényképezőm, óvatosan lesbe álltam és... - és csak álltam, vártam, álltam, vártam és... Tudtam, valami hiba csúszott a madárfotózási kedvemben. Csak gondolkodtam, hogy mi lehet. Talán elfogyott a madárkaja? Vagy nem volt finom? Vagy észrevettek? Nos, lehetséges, hogy mindez közre játszott, de aztán hirtelen hatalmas felfedezést tettem, ami rögtön ráébresztett, hogy így nem lehet belőlem madárfotós. Hogy mi volt ez? Morgó, szőrös, éhes fenevadak. A macskáink. Mind a hét. Nem viccelek, komolyan annyi van. Szóval fogtam magam, kikapcsoltam a fényképezőt, eltettem a tokjába - és elmentem megetetni a kis szőrgombolyagokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése