2010. december 19., vasárnap

Reklámok bújnának hozzám...

Ideje lenne lezárni a múltam, búcsúzni a fekete-fehér világtól, az arcomat inkább a jövő felé fordítani. Most életstílust fogok váltani, legalábbis próbálok, mostantól csak a ma és a holnap a lényeg. Ami volt, az már a múlt.
Ezért nyitottam ezt az új blogot is, ami elő-előbukkanó egoistaságom tiszteletére a Bobólógia nevet adtam. Szeretnék valami újat alkotni, tele vagyok élettel, persze ez is olyan csak, hogy pillanatnyi elhatározás, de most emellett kiállok, ha törik, ha szakad.
Sok emberben csalódtam mostanában. Nem is az emberekben, inkább abban, hogy azt hittem, többet jelentek egyes embereknek. De nem baj, hogy nem. Új életet kezdek - egy fényképezőgéppel a kezemben.
Szóval ez nem csak egy blog lesz, hanem a lelki szemetesen, portfólióm, ömlengésem.

"Jobb lesz egy tánc a penge élén..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése